P&O adviseur

Groningen | Rotterdam

Door het vertrek van collega Lisa hebben we een vacature! Ben jij op zoek naar een functie als P&O adviseur waarin je zowel strategisch advies geeft als operationeel verantwoordelijk bent? Lees dan verder.

Over KAW

Wij zijn KAW. Ontwerpers, onderzoekers en adviseurs met oog voor mens en samenleving. Met oog voor jou. Wij creëren kansen om onze leefomgeving toekomstbestendig te maken.

Wonen, werken, groeien en bloeien. Voor alles is een ruimte. Ons speelveld is de ruimte in huizen, buurten, regio’s en provinciën. Wij geloven in ruimtelijke oplossingen die bijdragen aan leefgeluk. Wij onderzoeken maatschappelijke fenomenen en maken toekomstvisies en strategieën. Hierbij helpen wij met bijzondere werkprocessen. Of je nu bewoner bent, overheid, ontwikkelaar of bouwer: Wij helpen jou om zelf keuzes te maken. Daarom werken wij iedere dag aan plekken die positieve energie geven. Ruimtes die passen bij jouw behoeften. Ruimtes om te leven.

Met onze blik op het grote plaatje en beide benen op de grond gaan we voor slimmer en duurzamer leven. Door het verschil te blijven maken. Te vernieuwen. En verandering teweeg te brengen. Creëer samen met ons de toekomst: Leef de ruimte!

Team

Ons team bestaat uit twee P&O adviseurs. Samen met collega Marjo ben je verantwoordelijk voor alle P&O-activiteiten voor de drie vestigingen van  KAW. Daarnaast doen wij dit ook voor dochteronderneming Reimarkt en KUUB B.V. Marjo werkt vanuit Groningen, deze positie is beschikbaar voor zowel Groningen als Rotterdam. Dankzij Microsoft Teams is het eenvoudig om contact te onderhouden en samen te werken. Daarnaast hebben we af en toe een stagiair voor een periode van vijf maanden om ons te ondersteunen. 

Werkzaamheden

Als P&O adviseur bij KAW heb je een veelzijdige rol. Je werkt aan diverse projecten en hebt daarnaast ook een meewerkende rol waarin je P&O processen ondersteunt. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:

• De werving en selectie van nieuwe collega’s en stagiaires. Van vacatures uitzetten, tot sollicitatiegesprekken voeren tot arbeidsvoorwaarden gesprek;
• Ontwikkelen, implementeren en bewaken van beleid en procedures;
• Organiseren en uitvoeren van P&O-gerelateerde projecten zoals talentontwikkeling, employer branding en duurzame inzetbaarheid;
• Adviseren en ondersteunen van medewerkers en leidinggevenden bij P&O-gerelateerde vragen en kwesties;
• Bijhouden van personeelsdossiers en zorgen voor een correcte en tijdige administratieve verwerking;
• Adviseren van leidinggevenden over ontwikkelingsplannen en opleidingsbehoeften van medewerkers;
• Verwerken van de personeelsmutaties in het systeem HR Salaris & Gemak zoals in- en uitdiensttreding, functie- en salariswijzigingen;
• Verantwoordelijk voor een goed en fijn on boarding proces; 
• Zorgen voor correcte registratie en begeleiding van (langdurig)ziekteverzuim.

Startdatum

September of oktober 2024

Standplaats

Groningen of Rotterdam 

Uren 

32 tot 36 uur per week 

Wij zoeken iemand die

  • een afgeronde HBO opleiding heeft in Human Resource Management;
  • minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring heeft in een vergelijkbare functie;
  • goed het overzicht kan bewaren en prioriteiten kan stellen;
  • communicatief vaardig is en oog heeft voor de onderlinge verhoudingen;
  • nauwkeurig en precies werkt;
  • vlot en gezellig is;
  • oog heeft voor details;
  • een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft; 
  • bereid is om af en toe ook op een andere vestiging te werken;
  • de Nederlandse taal goed beheerst in zowel spreken als schrijven.

Bij KAW zijn geen tevreden medewerkers, maar bevlogen medewerkers.

Marjo Struif Bontkes

P&O adviseur

Wij bieden

  • Een contract voor één jaar;
  • Bij goed functioneren kans op vaste aanstelling;
  • Veel vrijheid in je werk om het op je eigen manier in te richten;
  • Een gezellige werksfeer met fijne collega’s en leuke uitjes;
  • Salaris: schaal 4 of 5 van de architecten CAO, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • 30 vakantiedagen per jaar;
  • Iedere dag gezamenlijk lunchen met collega’s;
  • KAW valt onder de CAO voor architectenbureaus en heeft daarnaast haar eigen personeelswijzer met aanvullende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals persoonlijk school- en opleidingsbudget en mobiliteitsregeling waaronder een fietsplan.

Interesse?

Leuk! Stuur ons dan je CV en motivatiebrief vóór 22 augustus 2024 naar personeelszaken@kaw.nl. Lisa of Marjo neemt dan contact met je op. De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 26,27 of 28 augustus. 

Voor meer informatie of vragen over de functie kun je contact opnemen met Marjo Struif Bontkes via 06 54 310 788.

Deel vacature